اسباب کشی با اسنپ!

سرویس اسباب کشی اسنپ دردسرهای جابه جایی و حمل اثاثیه منزل به روش سنتی را از بین برده است. تمام هزینه و قیمت خدمات اسباب کشی منزل یا شرکت شما به محل جدید، قبل از سفارش قابل مشاهده و تایید است.

اسنپ 1

مزایای درخواست آنلاین اسباب کشی با اسنپ

سرویس اسباب کشی اسنپ به صورت آنلاین و در لحظه، درخواست ها را بررسی و با ارائه راهکارهای هوشمند برای رفع نیاز شما به خدمات حمل اثاثیه، همیشه در دسترس است.

سریع و قابل اعتماد

اسباب کشی با اسنپ به لطف وجود سیستم حمل بار سریع و مطمئن، در نهایت احتیاط و توسط نیروهای باتجربه و متخصص انجام می شود.

قیمت گذاری ثابت و شفاف

ساختار قیمت گذاری در اسنپ کاملا شفاف است و می توانید با هزینه مناسب، وسایل خود را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید.

پشتیبانی تمام وقت

پشتیبانی اسنپ به صورت 24ساعته و درتمام روزهای هفته، آماده کمک و پاسخ دهی به تمام سوالات شما است.

مراحل ثبت درخواست

درخواست خدمات اسباب کشی اسنپ

در سوپر اپلیکیشن اسنپ آیکن اسباب کشی را انتخاب کنید. در زمان ثبت سفارش گزینه هایی مانند اطلاعات شخصی، آدرس مبدأ و مقصد، درخواست کارگر بارگیری، نوع پرداخت هزینه، مدت زمان توقف در محل، بازگشت دوباره به مبدأ قابل ویرایش هستند.

خدمات آنلاین اسباب کشی به جای روش های سنتی!

روش های سنتی اثاث کشی و حمل بار به دو لیل نمی توانند جوابگوی نیازهای جامعه باشند. دلیل اول اینکه پیدا کردن یک شرکت مطمئن و معتبر در نزدیکی محل سکونت بسیار زمانبر است. دلیل دوم، بررسی کیفیت انجام خدمات نیز در هاله ای از ابهام است. در خدمات اسباب کشی اسنپ، همه ی امور مربوط به حمل اثاثیه منزل به شکل منسجم و شفاف انجام می پذیرند. قیمت ها مشخص و قبل از سفارش برای تایید به شما نمایش داده خواهد شد.

امکان زمان بندی ثبت سفارش (رزرو)

یکی از قابلیت های فوق العاده سرویس اسباب کشی  اسنپ، امکان رزرو قبلی این خدمات است. شما میتوانید در سوپراپ اسنپ، زمان حمل و نقل وسایل را از قبل برنامه ریزی کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا طبق برنامه زمانی خود پیش بروید و بتوانید در زمان خود تا حد ممکن صرفه جویی کنید.

امکان حمل اثاثیه منزل و محل کار

اگر خانه جدیدی خریداری کرده اید یا می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به شرکت جدید خود نقل مکان کنید، امکان حمل و نقل وسایل خانگی و اداری از طریق سوپراپ اسنپ امکان پذیر است. خدمات اسباب کشی اسنپ به شما کمک می کند بدون آنکه زمان را بیهوده صرف پیدا کردن  اتوبارهای مختلف  کنید، در کوتاه مدت امور مربوط به حمل و نقل اثاثیه منزل یا محل کارتان را در نهایت اطمینان و راحتی انجام دهید.

پرسش های پرتکرار

خیر، کلیه فرآیند ثبت سفارش اسباب کشی توسط سوپر اپلیکیشن اسنپ انجام می شود.

قیمت گذاری در اسنپ کاملا شفاف و ثابت است. قیمت دریافتی همان مبلغی است که در ثبت سفارش انجام داده اید.

شما میتوانید از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ نسبت به استعلام قیمت اقدام کنید. شما با وارد کردن اطلاعات شخصی و تعیین مبدأ و مقصد، قیمت نهایی فاکتور خود را مشاهده کنید.

خیر، این سرویس تنها مسئولیت حمل و نقل بار را برعهده دارد.

در حال حاضر، خدمات اسباب کشی اسنپ در برخی شهرها از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، تبریز و اهواز ارائه می شود.

اطمینان و کارآیی بالا با سرویس اسباب کشی اسنپ

هم اکنون خدمات اسباب کشی اسنپ، از طریق سیستم عامل های مختلف موبایل و وب اپلیکیشن به راحتی در دسترس شماست. بهترین خدمات حمل و نقل اثاثیه را با سوپر اپلیکیشن اسنپ تجربه کنید.